luni, 29 martie 2010

AVATAR

Cat de curand m'am gandit sa ma uit si eu pana la urma la "filmul secolului", si anume "AVATAR". Dupa ce am ascultat parerile fiecaruia ca este un film foarte bun, ca'si merita banii, ca e "sooper mishto", ca e "cel mai tare film" si asa mai departe...ca sa nu mai adaug toate zvonurile de prin presa mi'am facut curaj si m'am uitat la film.
Ce'i drept nu am ramas profund impresionata decat de energia consumata pentru crearea filmului, care 75% e facut pe calculator si de efectele acestuia. Povestea filmului e una banal normala, in care finalul este unul fericit. Intr'adevar un SF romantic.
Filmul, zic eu, e dragut, povestea e draguta, dar.... si zic dar nu e filmul secolului si nici nu inteleg de ce atata valva pentru acest film.
Aceasta este parerea mea proprie si personala. Nu as incadra filmul in categoria filmelor bune, e doar un film "dragut".
Vizionare placuta celor care inca nu l'au vazut!

2 comentarii:

  1. e la fel ca filmele de animatii doar ca asta nu e pentru copii...ca de obicei mult zgomot pentru nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Filmul secolului ca si costuri, iar toata drama din jurul filmului a costat 200.000.000$, doar marketing si publicitate. Parera mea e ca e prost big time.

    RăspundețiȘtergere